Rabu, 3 Februari 2010

~04.02.1986~

sejak akhir-akhir ni..aku rasa macam takde nafsu nak makan...nape agaknya erk...pagi tadi batuk..sakit sangat dada aku..tak seperti selalu...aku langsung takde rasa lapar...ni dah masuk hari yg ketiga....malam ni pun aku sikit pun tak mampu nak menjamah pape...

ya Allah..apa agaknya dugaan yg ingin KAU uji padaku...harap aku mampu untuk menhadapi dugaanMU ni ya Allah...ya Allah berikan aku kekuatan...jangan KAU lemahkan semangat ku yg sedia lemah ya Allah....amin....

hahaha..selingan je kat atas tu..sebenarnya aku nak cite...esok 4hb...merupakan hari lahir kawan baik aku...yang ke 24 tahun..tak sangka dah bertambah umo dia setahun...


hepi bfday rin...moga ko panjang umo..muruh rezeki...bahagi n gembira selalu..dan moga ko berjaya dalam hidup...amin...
hahaha..aku post kat sini dia takkan baca punya..coz aku tak publish pun blog aku...

dia ni la kawan masa aku sedih..suka ..duka..semua share kat dia..kadang2 kami makan pun share2..kdg2 akan bertepuk tampar..hahaha...maklumla tinggal kat hostel jauh dari family...kadang2 kami makan megi je..tpi best..hehehe..biasala megi ngan student ipt tak dpt dipisahkan...kejayaan setiap pelajar tu mesti ada megi...hahahaha..:P

tpi tu dulu..sekarang kami dah jarang berhubung..sebulan sekali belum tentu akan berhubung...takpe la..aku hanya mampu doakan yg terbaik untuk dia...

malam ni...ntah aku rasa sedih je..rasa lain je.........ya Allah..kenapa ni.....hati aku terasa seperti ingin menangis je....
rin...rindu sangat kat ko :'(........di saat ni aku terasa ingin bersembang n mencurahkan segalanya pdmu seperti dulu2...tpi aku tau tu tak mungkin akan berlaku.........

~~~~~~hepi befday my fren........love u

Tiada ulasan:

Catat Ulasan