Jumaat, 12 Februari 2010

special gift...love it

dah lama rasanya aku tak jenguk blog aku ni...malas nak post cerita kat dalam ni..lagipun takde cerita yang menarik nak dikongsi...

hahaha..sedar2 tak sedar hari ni dah 12 kita berada dalam bulan febuari di tahun 2010...muahahaha...apa kena mengena erk...hahahaha..aku pun tak tau.. :P

erm semalam 11/02/2010...aku dpt special gift dari seseorg yg istimewa....hahahaha...adik aku kata lelaki yg bagi..almaklum la budak courier lelaki..muda lagi tu...n ada la gatal2 sikit...ada bell nak jugak dia penatkan tangan dia mengetuk pintu...kan padan muka...aku tak buka pintu..

buka je pintu terpapar seorg lelaki tak ensem tak macho..tpi blh la...ada rupa..hahahaha..mmg la semua org ada rupa kan :P....erm dgn senyuman yg manis dia bertnya "cik rosyana ada"...wakakaka..

kotak ditangannya diberikan kepada aku..sambil tersenyum2...hihihihi...takpe..maybe dia nak mempraktikan konsep "budi bahasa budaya kita"...tpi tak pernah dibuat org....ada ke minta no.tel...ish2....


ni yg aku dapat..sekotak limau...2 buah novel..bracelet..n tart nenas.....

limau tu semua manis...semanis org yg bagi kat aku...cukup manis..hahahaha...2 buah novel dari beliau..campur yg dulu2 dah 5 buah novel yg beliau hadiahkan kat aku...aku cukup suka..coz aku mmg seorg yg suka baca novel...

1 bekas tart nenas...tak sangka dia pandai buat...sedap sangat...sampai baby pun suka makan..bila nmpak tart tu..baby akan kata "naaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa" may be dia kata nak tu kot...bahasa budak2 aku tak tau...hahahaha..cute2...petang tadi lak ntah bila baby g amik tart tu..sambil berlari2 ke ruang tamu ngan bekas tu ( baby tak pandai lari lagi )...hahahaha..dia nak kenakan aku la tu..dan2 je melalak dia nagis bila aku amik dari tangannya..nak tak nak aku pun bagi la dia sebijik..wakakaka..tersenyum2 dia cam kerang busuk :P

ni la baby yg aku maksudkan..umo dia baru setahun..tpi nakal cam lelaki.rambut dia camtu je..hahaha..kesian kekurangan rambut..ni pun dia masuk kat bawah meja study aku..mmg ada bantal tweety kat bawah meja tu..dan2 je dia baring kat sana..sesuai je badan dia...hahahaha...jgn salah paham..ni bkn barang yg d courier..hahaha..ni mmg milik aku :P


special gift dri beliau...wahhhhhhh aku cukup suka...yg ni tangan aku.aku dah rasmikan..hehehe..kiut kan tangan aku..haha perasan..aku mksudkan cutekan bracelet tu...limited edition..aku suka sangat..

~~kacheh, seah seah....wor siang ni..wo ai ni... :* thanks a lot sis...i love u my dear lovely sweet sis........mu mu muahhhhhhhhhh :*~~






Tiada ulasan:

Catat Ulasan