Sabtu, 6 Mac 2010

plants VS zombie

ahakkkksssss....rasanya dah lama aku tak jenguk blog ni...dah jadi antik dah..muahaha...kawan aku kata "benda yg dah lama kita tak guna..then berhabuk n berdebu tu dipanggil barang antik tak kirala berapa usia dia"..hahaha...ada2 je ajaran sesat...

ermmm...mcm aku ni busy memanjang je..tpi yg sebetulnya tak busy je..cuma bermalas-malasan je...dan paling penting aku dah ketagih main game "PLANTS vs ZOMBIE" sungguh2 aku main...seolah2 aku nak bertarung nyawa...sampai berpeluh aku menekan mouse utk menjaga "brain" aku dri dimakan dek zombie...

akhirnya setelah seminggu aku bertarung dengan zombie2 tersebut...kemenangan berpihak kepada aku...macam2 senjata yg aku guna utk mengalahkan zombie... "tembikai, kobis [ermm kobis ke erk..aku ni tak blh bezakan mne satu kobis mne satu sawi..ye la org tak makan sayur]...hehehe..

level 5.10...aku berjaya tamatkan pertaruhan "adventure"...peperangan..tpi now aku tengah mengusahakan sunflower :D.....muahahaha..sekali jual dpt la $3000...tpi aku beli benih dia je $2500...untung $500 je..dah la baja mahal $750...tak berbaloi langsung....tpi pape pun..hasil titik peluh aku berjaya membeli akuarium yg berharga $30000...mahalnya..cam tak berbaloi je aku beli..muahahaha..tpi apa blh buat..tak leh nak gadai :(..........dah terbeli...nak taknak terpaksa la aku ternak ikan lak nti..

nak cari anak ikan kat mne erk?? ermmmm pancing je dalam longkang...hahaha...gerenti ada...hahaha....tak pun g cari kat pasar je :P


hehehe..ni la game yg buat aku ketagih...asyik menatap game ni je...sampai dah rabun asyik mengadap lappy :P....hehehe..tpi pape hal..aku dah berjaya menewaskan zombie2 kampung pisang..hahaha...dlm pada aku berjaya menewaskan zombie tersebut...aku dikejutkan dgn konsert plants n zombie............wowwwwwwwwwww best..surprise towwwwwww..plants ni siap nyanyi2 lagi...n zombie jadi penari...hahaha..kelakar gila...tpi pape pun mmg best layan benda ni :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan