Isnin, 8 Mac 2010

Zen Garden


hari ni aku g melawat ZEN GARDEN aku....wow sejuk je mata memandang....sunflower yg aku tanam dah semakin membesar...dah ada bermacam2 kaler dah...but buat masa ni hanya ada kaler red, white, purple, green........

tadi g shop...ada lagi dia jual benih sunflower...3 pasu...tpi duit tak mencukupi utk membelinya....uwaaaaaaaaaaaa :( ...now aku tengah usahakan utk mengumpul duit...yg aku dpt beli kat shop tdi hanya baja 10bgks :P...tu pun mahal tau...
[tak perlu la bgtau harga kang ada yg tekejut].....pastu dpt beli 5 botol racun anti perosak [ntah aku pun tak tau nak panggil apa natang tu] tu pun mahal gak :(....

takpe esok aku g beli benih sunflower yg baru... ( tak sabar nak tnggu kaler apa yg ada ) :D

~~semoga aku jdi penternak sunflower yg berjaya~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan