Selasa, 9 Mac 2010

Kenangan Itu Sesuatu yg Indah

hari ni aku nak post pic2 aku..hehehe...kenangan dulu2..wlupun dah lama berlalu tpi rasa baru semalam aku laluinya...hehehe..ye la kenangan manis...memang la kan...klu kenangn pahit tu lain cerita :P

pic ni masa aku sem 2...masa tu tahun 2006 kot...4 tahun dah berlalu...masa ni aku kat bilik kak rosa n rumet dia kak elin.......hehehe...aku mmg suka bertandang kat bilik dorg...dorg pun layan aku cam adik diorg je..kadang2 sampai aku tdo kat sana...lagipun bilik aku tak jauh.hanya beberapa meter je jauhnya dri bilik kak rosa :D ...hehehe....

ni pulak kengkawan kelas aku...hehehe..masa ni ada pic yg sem 3, sem5 n sem 6.....

yang ni pulak pic masa sambutan "hari raya" kat jabatan aku...

pic kat beach dengan kawan2 sekelas aku..tpi ada gak yg bukan dri kelas aku....tu tu ada
MR.A n he friend
..

pic masa tengok wayang..sementara tunggu wayang tu start sempat lagi santai2...aku ni jenis yg suka lepak ngan kawan lelaki..tpi semua2 ni kawan sekelas MR.A...tpi asalnya kawan aku la..coz sebelum kenal MR.A aku terlebih dahulu kenal ngan kawan2 dia...~~ngeeeeeee



~~miss all my fren..panjang umo kita cipta kenangan lagi k~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan