Rabu, 3 Februari 2010

~thanks ^-^~~

setelah agak lama aku tak mencoretkan sesuatu di dalam blog ni..nampak sepi je..kesian erk..takde sape nak jenguk kau erk..tuan kau pun dah malas nak mencoret n menconteng.... almaklumla kemalasan datang bertandang tanpa diundang....hahahaha...

lama ke?? seminggu lebih je...bukan lama mna pun..kan kan....seminggu lebih aku sakit...adoi..macam org sakit tenat je..sampai lupa password skype, ym, blog..hahaha..hnya satu je aku ingat FB....

lama gak aku sakit kali ni...tapi aku tetap bersyukur walaupun bukan 100% sembuh tpi aku tak menderita sakit cam hari yg sudah2....alhamdulillah...ku panjatkan syukur ke hadrat Illahi kerana masih menganugerahkan aku kesihatan....

hehehe...hari jumaat minggu lepas..erm 29.01.10... berjam2 aku tunggu kat ruang tamu..almaklum la ada ole2....

ubat batuk, panadol n gula2 cap kelapa laut afrika...syg gak beliau kat aku..

ni pulak push pop...cam lolipop..cuma dia main push2...hehehe..3 perisa..ni pun beliau gak yg bagi..suka2.......

hah yg ni aku paling suka...lolipop..ada 17 batang semua...tpi kat dlm pic ni lebih 17..coz ada stok lama tak abes lagi...ni klu makan semua mau tak kencing manis..tak pun bakal kehilangan gigi..hahaha..tpi aku makan berpadah2..tak la nak makan semua...

hari tu beliau balik awal dari opis semata2 nak beli barang2 ni untuk aku..terharunya aku...terasa aku menyusahkan dia je...masa malam yg aku sakit pun beliau la insan yg menemani aku..bayangkan semalam tak blh tidur.. akhirnya pd keesokan harinya terpaksa gak g klinik...

dah g klinik...g pulak klinik gigi...uwaaaaaaaaaaaaa bertambah demam aku...gigi aku dah la hilang...gigi geraham la..hehehe..pastu demam lgi..selama tu masa ku hnya di abeskan kat atas katil..ngadap lappy pun tak larat...

pape pun thanks kacheh...terima kasih sangat2...ros tak mampu nak balas kebaikan kacheh..
tak lupa gak aku nak ucap thanks pada mama jue, kak mawar, kak seri, yana, umma, ari, kak nana, atok miza....ermmm Mr.A...thanks all...coz ambik berat..tpi dalam semua2 yg amik berat kt aku tu tak seorg pun tau yg berat aku ni berapa gram..hehehe...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan