Jumaat, 22 Januari 2010

~pretty boy, macho girl~

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka


Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa


Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka


Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa


Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa


Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah

Kenangan bersama tiada kulupa

video ni khas aku buat utk sahabat2 aku.. rindu kt korang semua..walau di mana pun korg berada aku tetap mengingati kalian semua.... "di disi memori tercipta walau hanya sekejap saja, kenangan bersama tidak ku lupa"....

nini, ain, rina, suri, eva, nancy, christy, chan, suri, liza, jas, fara, dyan, dida, mel, emy, pai-g, aslina, ucik, kt, momoy, dk, ziana,
ad, kahar, zul, agus, atai, helmi, muziman, raudih, charles, adrian, boyd, joe, hamidi, pian. nama kalian tak pernah aku lupa.. coz aku dah ada "list"......muahahaha...

ntah apa dah jadi kat korg semua kan..maybe ada yg dah jadi suami, dah jadi isteri, dah jadi ibu, jadi bapa.. pape pun yg dah jadi kat korg moga korang semua bahagia hendaknya...

aku tetap jadi aku...hehehe... "mungkin di sini kita kan berpisah, tpi kenangan tetap tak blh dipisahkan"......

aku pun turut sama menyumbangkan lagu ni....wakakaka..dengarla klu sudi..erm hehehe..ketika aku menyumbang lagu ni...guruh, petir, kilat semua turut sama menyumbangkan bunyinya..jadi background muzik latar aku...muahaha..seram sejuk aku taip ni..almaklumla takut bunyi2 tu..rasanya saat ni aku nak je masuk bawah meja..nyorok..tpi aku cekalkan hati menghabiskan ayat2 terakhir ku.

sedap sangat suara aku ni kan...sampai hujan pun turun memeriahkan lagi suasana tdi..bukan hujan je..alarm keta kat "kapak" pun turut sama mengeluarkan bunyinya..terpikir olehku..."layak la aku ni jadi seorg penghibur".... muahaha adoiii..terasa suara aku sangat la lemak merdu..alam pun ikut berbunyi seiring mengalunkan lagu...

muahahaha..perasan je aku ni......... :)) sesekali angkat bakul sendiri..bukan berat pun kan kan kan... :P



Align Center

Tiada ulasan:

Catat Ulasan