Ahad, 10 Januari 2010

Anugerah yg paling berharga

meh meh senam lagi...muuuuuuu moooooo miiiiiiiiiii muuuuuuuuuu...senaman mulut =))

sambung...........

keluar je dari popular...mestila nak balik...yg ni yg aku tak suka..nak balik dah..jam kat tngan aku tu lansung tak leh guna..hampeh..tak gerak rupanya... =)) patutla...sebelum tu beliau ada belikan aku sesuatu..sesuatu ke :-"..ntah la..


dapat 2 potong kek..cheese cake n blueberry cake...setahun aku nk ngidam mamam cake ni..hari ni kacheh tunaikan..makasi kacheh..thanks a lot :*

selesai je bayar parking kat mesin...terkial2 mencari keta..wakaka..kan buta jalan camtu la jadinya..keta parking pun tak tau di mne keberadaannya...sib baik jumpa..klu tak...dok tekan2 alarm je la kan kacheh..kan kan :-"

ku rasakan masa amat cepat berlalu...tak sedar masa dah sampai...dalam keta pun diam je..seperti memula..yg kurasakan hnya kesejukan...menusuk ke tulang temulang ku...arghhh tak suka..aku tak suka keadaan camni..aku nak sentiasa ada dgn dia..tapi tu sesuatu yg mustahil akan berlaku...

perjalanan menuju ke rumah ku rasakan terlalu cepat je...mcm naik helikopter pun ada..bukan bermaksud beliau memecut..tak bukan...masa tu pun jammed..aku rasa tak jammed pun...itula perasaan...berbagai2...bermacam2..payah untuk di tafsir..

sedang aku termenung dan berpikir...suara beliau yg bertnya atas ke bawah...aku tak dgr...dan2 je terlepas simpang nak g rumah...terpaksa u-turn..bknnya dekat..tpi jauh...berkilometer jauhnya...sebenarnya ada lagi simpang blh jalan dan sampai ke rumah aku..tapi aku diam2...bak kata org sambil menyelam minum air...biar la lama2 sikit sampai..wakaka...klu beliau baca tak ke beliau mengamuk....

tpi aku respect dgn kacheh aku ni...sikit pun dia tak pernah nak mengeluh....dalam apa jua keadaan dia bijak mengawal situasi...dia tenang mengawal keadaan..bukan la maksud dia kawal keadaan...bkn dia ada remote control pun nak kawal =))...yg aku maksudkan..dlm apa jua keadaan dia tenang je...dan paling penting dia sentiasa jaga hati aku...

sampai je depan blok aku..sperti memula aku nk masuk...taknak...nak kuar pun taknak...puas aku kata "kacheh,,ros taknak.." taknak taknak..tpi ntah pe dia jawab..lupa dah...dan2 je aku kluar dgn wajah yg cukup sebak...dalam perjalanan sempat gak aku tenung wajah dia melalui side mirror..cukup tenang..dalam aku merenung wajah beliau...tangan aku mengesat air mata yg jatuh ntah bila..

beliau pun ikut sama melangkah keluar...beliau mendekatiku... "kacheh janji kita jumpa lagi k..janji." kata2nya memujuk ku..dgn rasa yg hiba aku memeluk n menyalami tangan..cukup hiba..sedih..dgn langkah yg amat lemah..aku pun memaksa kaki ku memanjat setiap anak tangga..sempat gak aku melambaikan tangan ke arah beliau...

masuk je kat rumah..aku meluru masuk ke bilik menghempaskan badan ku ke lantai......erk =)) silap....ke katil.... :))....tagisan ku semakin menjadi2...:(( beliau memujuk aku..betapa sebak ku rasakan..."masa seronok mmg akan cepat berlalu." tu la kata2 beliau...

aku menangis bukan bermakna aku tak hepi..aku hepi sangat..bahagia...aku dah dianugerahkan seorng kakak yg cukup baik..cukup penyayang..dan hari ni semua tu aku rasakan..bukan sekadar di alam maya.tpi dah jadi kenyataan...yang buat aku terharu...setiap janji yg dilafazkan beliau tunaikan dgn ikhlas...keikhlasan tak muncul dari perkataan..tpi aku dapat rasakan dari hati...

sikap beliau boleh dijadikan contoh...bukan aku nak memuji...tpi realiti...aku bertuah dianugerahkan kacheh sebaik n penyayang seperti beliau...



ni ole2 yg beliau hadiahkan...so sweet...beliau tau aku suka dgn mickey ::love:: cute sangat keychain ni...beliau beli masa bercuti kat hong kong tahun lepas..kan kan..beli tahun lepas...tpi bagi tahun ni..wakaka =)) yeye je aku ni..macam la lama sangat...tahun lepas baru je berlalu...=))


wajah kacheh aku..dgn natang kesayangan ku...hehehe...erm natang ni aku suka sangat..tpi natang yg real.. "mouse" aku geli..bukan geli je aku takut sangat..tpi yg ni dah jadi kaki dua..kaki empat je yg aku takut...

special thanks utk kacheh.....ros nak ucap ribuan terima kasih... ( wah2 macam nak buat penghargaan la pulak ) hehe..hari ni ros gembira sangat ( 9/1/2010 ) ...thanks sis...thanks a lot..thanks many2...thank you so much....kacheh seorg kakak yg cukup baik..penyabar dan penyayang...ada masanya ros sentiasa mengugat kesabaran kacheh...sori 4 anywrongthing sis..i love u so much my lovely sis...


~lumrah alam..setiap yg bermula pasti akan berakhir...setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan...kami berpisah...untuk seketika..tpi perasaan takkan pernah terpisah...lumrah alam juga setiap yg berpisah pasti ada pertemuan..insyaallah....dan aku menunggu saat n detik itu tiba...~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan