Rabu, 13 Januari 2010

Aku dan dot dot

Malam ni begitu sebak dan sedih sekali yg ku rasakan. Puncanya ermmmm… salah aku kan…kenapa aku buat camtu..aku lambat menyedarinya.. kan aku yg sedih.. mengalir je air mata ni membasahi pipi. Bukan aku tak halang aku dah sedaya upaya kawal supaya ianya tak mengalir keluar..tapi apakan dayaku.. siapa aku untuk mengawalnya.. ya Allah..berdosa ke aku…


Kenapa??? Kenapa buat..apa yang aku dapat..puas ke hati aku dengan semua itu… tak aku tak puas..malah hati aku tersentap…aku sedih sangat… sesekali aku mengurut dada yg begitu sakit menahan sebak..


Semenjak dia ada belum pernah aku merasakan kesunyian yang teramatlah hebat mcm ni..belum pernah aku merasa tersisih seperti ini.. tapi malam ni aku dah merasakan semua tu.. bukan malam ni..bermula dri matahari memunculkan dirinya lagi. Bukan rasa macam tu je tpi aku dah merasakan kehilangannya. Aku taknak.. taknak..


Apa aku dah buat?? Napa aku begitu bodoh.. bertindak tanpa berfikir..ni la akibatnya. Aku dah minta maaf. Aku dah mengaku salah aku.. aku dah bgtau nape aku jadi camtu.. tpi nape aku tak dgr dri mulut dia yg dia dah memaafkan aku.. ego ke aku?? Atau sebaliknya..


Tersentap jantung dan hati aku bila dia bagi aku ‘list’

1.

2.

3.

4.

Sekian….


Aku tinggalkan ruang tamu dengan tagisan. Walaupun cinta balqis tak abes lagi..aku berlalu mcm tu je..kaku tangan dan jemari aku. Yg lebih parah..aku tak dpt menjawab dan aku tak tau nak jawab camne..


~kepada yg berkenaan ros nak minta ampun dan maaf.. ros tak sengaja nak buat camtu..walaupun ros sedar apa yg ros dah buat.. ros taknak kehilangan.. taknak :'( ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan