Ahad, 17 Januari 2010

Cintaku Di Bawah Pokok Tembikai

video

ni la video kedua yg aku buat dan papar kan kat blog aku... sebenarnya video ni dah lama dah ada kat blog.. cuma masuk kat draft...aku belek2 dan godek seperti yang disuruh.. rajin2 mengodek.. dan akhirnya...aku terjumpa yang ni... hehehe...


sungguh aku dah melupakanmu...maafkan aku ya wahai video....hehehe.. video aku buat khas utk kawan2 alam lain... ayukkkkkkk :-ss maksud aku alam maya la... hehehe...


dan aku dah post video ni kat fb aku..wah dapat sambutan yang sangat mengglakkan..macam sambutan filem kat layar perak gitu...


kalau aku jual laku kot...mesti mendapat sambutan yang hangat sehangat filem '2012', 'avatar' dan seumpamanya...


cite cinta balqis yang kat tv3 pun boleh tergugat wa cakap lu..coz cite ni lagi sedih dari tu..lagi banyak persengketahan..banyak porak peranda..banyak adegan ganas..banyak adegan menyayat hati..banyak la adegan tagis menangis..


kepada penonton yg ingin menyaksikan cite ni..terlebih dahulu silalah sedikan tisu seberapa banyak yang boleh..klu takde tisu kain lap pun boleh gak...
kepada mereka yang berumur kurung dari 20 tahun...sila minta bimbingan ibubapa ketika menyaksikan cerita ini...


akhir kata dari pihak penerbit
"jangan biarkan hp ada diselubungi mis kol"
renungkan dah selamat menghayati.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan