Sabtu, 16 Januari 2010

Aku yg tak mengerti 2

~Aku bukan seorg teman yg baik utk seorg teman~



teman yang aku maksudkan adalah teman tpi mesra...teman tpi istimewa...heheheh...tgk je pic kat atas ni tentu dah faham kan kan kan... insan yang mendapat tempat di hatiku satu ketika dulu..dan sekarang?????

`jam dah menunjukkan kol 2 pagi...mak ai..lewat tdo...dah la tak sihat..hehhehehe..kang ada yg tau abes aku kena 'cuci' insyaallah...panjang umur aku sambung cerita`


-------------------------------------bersambung--------------------------------------

alhamdulillah...aku masih bernyawa dan berkesempatan utk menerus coretan kat blog aku ni..

erm ni lagi yg aku tak mengerti.. kenapa dan mengapa??? setelah banyak yg aku korban untuknya.. hehehe.. apa yang aku buat semua salah.. tak pernah dia mengakui kesilapan tu datangnya dari dia..adoii geram sangat aku..aku masih lagi mampu bersabar...

selalu je dia tuduh aku dah berubah... mmg la aku akui perubahan... tu pun disebabkan dia..ada ke patut dia lebih selesa tak berhubung ngan aku.. dia tak selesa nak meluahkan apa masalah yg dia hadapi padaku.. kelu lidah aku...kaku seluruh anggota badanku..

dan aku pun ikut je apa kemahuan dia..aku turuti..bila aku bertanya dia akan menjawab "biarlah masa yg menentukannya".... sampai bila harus mengharapkan pada masa.. tanpa dia menyelesaikan apa yang berlaku..

setelah sekian lama aku tak berhubung dengannya..dia muncul tiba2...membuat tuduhan yang aku dah berubah..yg aku tak lagi seperti dulu.. salah aku ke??? tu yang dia pinta dariku.. biarkan dia.. biarkan kami tak berhubung.. bila, aku buat2 tak kisah boleh pulak dia marah..boleh lak dia kata aku tak faham perasaan dia.. ingin je aku ni buat sepakan percuma ke arahnya..wakaka.. takde la sampai camtu..aku jenis tak sampai hati...aku tak baik untuk dia ke?? aku tak mengerti..

dulu bila aku selalu sms, kol, selalu je dia buat tak layan.. dia lebih utamakan kawan dia.. pernah satu hari disebabkan kawan dia memutuskan utk mengakhiri perhubungan kami..hinggakan dia bertanya puas ke hati aku?? buat kat dia macam tu.. sape suruh dia mencabar kesabaran aku.. air tenang jgn disangka takde biawak =))...camtu gak aku..aku lemah jgn sangka aku tak kuat.. tpi alhamdulillah..jodoh kami masih panjang...

tpi dia masih lagi melayan kawan dia tu..kawan pmpuan..pernah gak aku mencadangkan supaya dia kapel dgn pumpuan tu..dah sayang sangat kan.. aku merelakan je..malas nak betegang urat leher nak bertanya itu dan ini.buat sakit tekak aku je..malas nak buat hati ku rasa api cemburu...kang lain pulak yang jadi....bila aku semacam menjauhkan diri...dia datang kepadaku..menagih cinta..aku kesian gak dgn dia tapi apakan daya..aku dah banyak menagisi hubungan kami..bukan aku tak sayang dia..aku masih cintakan dia..tempat dia masih ada kat hati aku..tpi buat masa ni biarlah aku layan ego aku..aku nak tgk sejauh mana ikhlasnya dia mendapatkan cintaku..buat masa ni dia tak pernah putus asa untuk mencari aku..sampai ke fb dia cari aku..siap bagi aku lagu...

hai pujaan hati
apa kabarmu, ku harap kau baik2 saja

pujaan hati
andai kau tahu, ku sangat mencintai dirimu

hai pujaan hati
setiap malam aku berdoa kepada sang tuhan
menharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

hai pujaan hati
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membatu
hingga kau tak pernah pedulikan aku
cobalah mengerti keadaanku dan cobalah fahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku lengkapi jalan cerita hidupku

pujaan hati pujaan hati


sedih je lagu ni..bila dihayati..apapun thanks my dear... aku tetap akan terus berdiam diri..ego ke aku??? takpe ego masa ni..hampir 2 tahun lebih aku dah cukup bersabar...andai ada jodoh di antara kita..menyepi mcm mna pun aku..kita pasti akan tetap bersama...


~Cinta membuat kita istimewa, rindu membuat kita terbayang, sayang membuat kita bahagia, terluka membuat kita merana... cinta itu sangat indah bila tiada luka dan duka..cinta juga boleh menjadi sesuatu yang menyakitkan~


aku ingin menjadi yang terbaik..sentiasa ingin menjadi yang terbaik di hati org yang aku sayang..kadang2 aku buat salah diluar batas kesedaran aku..andai itu menyakitkan..aku tak pernah lupa untuk memohon sejuta kemaafan...dan aku juga ingin membahagiakan org yang aku sayang.. aku tak mengerti...tak mengerti ke aku??? atau aku yg memang sengaja tak mengerti...


~Andai bertemu sapalah aku, Andai tersilap bimbinglah aku, Andai berduka khabarkan padaku, Andai berpisah kenanglah daku, Andai Khaliq menjemputku ziarahilah pusaraku.~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan