Ahad, 18 April 2010

4 buah majalah apo n ujang...hehehe :D blh layan boring ni :P

sekeping kad yg comel dari seorg yg comel khas untuk seorg yg sangat comel...ngeee :P

jam mickey mouse...aku sangat suka ini jam...bukan sebab apa...sebab ada mickey je... :D thanks kacheh...dah la ada mickey...comey lak tu..lebih comel klu dipakai oleh budak yg comel :P

3 buah novel terbitan alaf21...hihihi suka2...my fav...blh la aku abeskan masa aku dgn membaca novel....masuk ni dah 8 buah novel yg dia dah bagi...thanks kacheh..semuanya cintan2..almaklumlah novel ngan kisah cinta tak blh dipisahkan..ibarat kereta tanpa pemandu..tidur tanpa mimpi...erk apa aku merapu ni....

hehehe...si bucuk2 yg comel...cam org yg bagi...tp comel cam tuan baru dia :P...besar punyaaaaaa....blh la peluk2 setiap malam...selamat tgl bantal peluk..kau dah tak diperlukan..ngeee :P

yg ni tak blh tahan.......makasi kacheh...sedap sangat.....hingga menjilat jari kuku tngan... :D

~~jutaan terima kasih yg tak terhingga pada kacheh choo...atas sumbangan, tajaan, hadiah dan sebagainya...jasa, budi, pengorbanan dan kasih sayang yang kau berikan umpama mutiara di dasar lautan ( btl ke tu?? buat2 btl je la)...sangat tidak ternilai harganya n amat payah utk ditemui...tak blh di bayar ngan wang ringgit...wlupunagama kita berlainan, bangsa kita tak sama dan darah kita berbeza cuma sama dari segi warna n rasa??? (erkkkk eeee tak pernah aku rasa darah...camne erk rasa dia..hehehe..aku belasah je taip..dah tangan aku nak menaip..ikut je la ).kita tetap 1 malaysia kan :D..hehehe..( iklan jap )....namun semua tu tak menghalang utk kau terus menyanyangi n mengasihi aku umpama darah daging mu sendiri...tak pernah kau bezakan kasih syg itu..thanks 4 everything.......semua tu hanya Tuhan yg blh membalasnya~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan