Isnin, 12 April 2010

~dilema~


sejak akhir ni....selalu je aku menconteng cite kat blog ni...hehehe...almaklum la hati ngah bergelora...tu yg cari blog....sib baik la blog ni tak bernyawa klu tak mau dia kata "asal sedih je cari aku...cari aku je mesti sedih" ngeeeeee

eleh aku hepi pun aku cari gak blog ni...cuma jarang2 =)) lagipun takde cite yg nak dikongsi :P

ermmmmmmmmm...sebenarnya jiwa aku tengah bergelora sangat...bagai dilanda ribut.......pikiran pun dah kacau bilau....aku tak tau lagi nak buat apa.....

keputusan dah ada....cuma belum terlaksana lagi...begitu berat nak ku luahkan butir bicara ni :'( ..diluah mati bapak ditelan mati emak... ( erk btl ke tu...lantak la :P ) Ya Allah aku mohon berikan aku kekuatan utk melakukannya ya Allah....sesungguhnya Engkau mengetahui apa yg berlaku :'(

sedihnya.........

aku hanya mampu mengukir senyuman....
tpi hati aku tidak mampu tersenyum...
aku ketawa......
tapi disebaliknya....
kepedihan dan kesakitan melanda jiwa....
aku umpama bayang2 yg hanya disedari kehadirannya......
apabila ada cahaya....

...................................................................................... :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan