Ahad, 18 April 2010

~corat coret diari semalam~

hari ni aku bahagia sgt2...coz dapat jumpa kakak yg aku sayangi...wlupun hanya sekejap...tpi tu dah cukup utk aku melupakan seketika kesedihan aku..........thanks a lot sis...

sebelum tu......

hehehehe...sempat aku dimarahi...hahahaha padan muka kau ros...sape suh cari pasal..buang tebiat ke apa...dah la masa tu aku dah mekap lawa...pakai eye liner...blusher...lipstik kunun2 la..buat publisiti murahan jap )...dan2 je meleleh air mata...tu la sape suh cari pasal...kan dah kena...abes rosak muka aku yg cute ni..hahaha...

"org nak tau je dia dah ada kat mne...nak set time bila nak bersiap..." tpi kena marah la pulak...ai nasib2....pastu cam takde semangat nak kuar...tpi aku tak cakap la..dlm hati klu dia datang aku g..klu dia taknak datang aku diam2 je la...coz msg yg dia send "FINE" cam marah bebenor hah....cam tak jadik nak amik aku je... :(( sobbb sobbb

semasa........

hehehe...akhirnya org yg aku nantikan sampai gak...tpi aku lalu ikut tangga yg satu lagi..ye la kan baru pas nagis...malas nak lalu ikut tangga yg dekat dgn tempat dia parking....

tanpa di suruh..tanpa senyuman aku dgn muka yg tak malu memasukkan diriku kat dlm perut keta beliau...hehehe :P....dgn wajah masam mencuka aku diamkan diri je...almaklum la perasaan masih lagi sedih...

ceh ceh...sib baik la dia tau destinasi mana nak dituju..taklah sesat...tpi dlm pada dia drive sempat gak dia msg aku...ish pelik tol aku ngan dia ni...bila masa la dia pegang hp...aku tgk dia pegang stering je..."woit masam je?? termakan asam banyak ke??" hahaha tu la msg yg dia send...cissss...sempat gak dia tgk muka aku yg cute ni bertukar jadi masam ye...hehehe

sampai je kat lokasi... "parking takyah bayar ke???"
"bayar la bayar ngan ros..sape kata takyah bayar??"....
"klu bayar ngan ros nti balik jalan kaki je la k.."
hahaha..kan kan kena lagi...ala aku tak kisah punya...bukannya jauh dari rumah pun...hehehe..tpi mesti la dia tak sampai hati membiarkan diriku yg cute ni berjln kaki balik ke rumah...maklumlah dia syg aku...kang adik dia yg comel ni diculik org...dia gak yg sedih nanti :P...

lokasi makan persinggahan kami hari ni adalah restoran thai...ye ke thai..takde rupa thai pun...makan besar tu...amik ko..nafsu makan banyak sangat...kunun2 nak makan utk bekfes, lunch, dinner...hahaha satu pinggan pun tak abes...ai terpaksa aku yg comel ni gak yg menghabiskan semua hidangan yg ada ( perasan ) kan dah kembang semacam dah badan aku.. =))

selepas itu

dup dap dap RM+++ hahaha..mahal tu...sib baik bukan aku yg bayar...thanks la ya kacheh..membuatkan diriku kekenyangan tahap ular sawa yg tak blh bejalan.. (haha budus..mmg la ular takleh jalan..)

memandangkan hari dah gelap gelita...kilat dah sabung menyambung disusuli ngan guruh n petir berdetap detum di angkasa..kami pun melangkah utk balik...dan2 je ujan lebat mencuruh2 turun ke bumi...hehehe...sib baik la dah balik...sampai je kat tempat tinggal aku...dia pun ikut gak menurunkan dirinya yg comel tpi tidak secomel aku...

dan dan dan.................... suprise..........mmg suprise sgt...benda yg aku tak sangka2...makasi kacheh......makasi sangat2...terharunya...sebak kat hati..alhamdulillah..masih ada yg sayang kat aku :D...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan