Rabu, 21 April 2010

A BIG THANK


ku conteng blog aku pada kali ini adalah utk menngucapkan ucapan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada kaum keluarga, sahabat handai jauh dan dekat.. di atas kesudian kalian semua yang sudi mengingati hari lahir aku....kepada mereka2 yg sudi mendoakan aku..itulah hadiah yg tidak ternilai harganya...

kepada kacheh........yg sentiasa menbahagiakan aku..menghiburkan hati aku...menantang aku bagai menantang minyak yg panas (hahahaha..panas2 pun dia syg gak)...melayan setiap karenah aku..dan sentiasa ada dikala aku memerlukan....terima kasih yg tidak terhingga...

kepada mama nurul....yg tidak putus2 menasihati aku...dan mendoakan kesejahteraan aku..makasi mama...

kepada kak mawar..terima kasih sgt2 akk...nasihat akk.....doa akk...ros mmg dah masukkan kat hati..cuma nak melaksanakannya teramat lah sukar..tpi tu bukan sesuatu yg mustahilkan...

kepada yana..thanks yana....cute sgt muka ros tu...hehehehe...

kepada kak seri aku yg 2 org tu n kepada ari......thanks ya...buat sahabat baik aku rina...thanks rin...aku ingat ko dah lupa...tpi ko masih mengingati aku.....

hahahahah...byk lak kepada kepada ni..kang ada yg kecik hati lak....kepada umma.....angah n isteri........arin sahabat baru aku...thanks ye..kwn2 rilek..kawan2 FB...thanks sangat2.....semoga doa2 kalian dimakbulkan.........aminnnnnnnnnnnn.........( maaf andai ada insan yg berkecik hati namanya tak ku sebut..maaf sangat2 ye :'( )

opssssss lupa lak..kepada MR.A toche2 arigato ye....

~~Ya Allah Ya Tuhanku........KAU kekalkanlah hubungan kami ini buat selama2nya...KAU lindungi lah insan2 yang aku syg Ya Allah......aminnnnnnn~~

~~hadiah paling bernilai adalah doa dan ingatan tulus ikhlas.....~~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan