Jumaat, 23 April 2010

----------------------


masuk sini je sedih......sedih je masuk sini...hehehe..........
uwaaaaaaaa....dlm beberapa jam lagi aku akan tinggalkan adik kesayangan aku ni.... mampu ke aku??? aku harap keputusan yg aku buat ni betul........

adik jaga diri bebaik ye..dah besar jdilah anak yg solehah....

:'( akk mesti akan merindui mu syg........hanya pic jadi kenangan.n video yg akk rakam sebelum akk akan simpan jdi pengubat rindu.........

dgr cakap umi tu ye syg...........walaupun akk dah takde...tpi akk tetap syg kat adik.........

nti mesti adik ketuk bilik akk kan....kali ni klu adik ketuk dah takde org yg nak bukakan adik pintu dah.....uwaaaaaaa kesian.... (tak leh nak bayangkan...jatuh lagi airmata aku....)

tdi pun setiap 5 minit mesti adik ada kat depan pintu bilik...hehehe...nape?? adik takut akk hilang erk......uwaaaaaaaaaa kesian adik aku...takde dah tempat dia nak ngadu "cakitttttttt" klu dia kena cubit oleh akk dia yg lagi sorg tu...........

wahhhhhh...aku ni beriya2 taip........bukan adik aku baca pun..mne reti lagi dia nak baca........

umi.......maaf n halalkan segalanya ye......bukan niat...cuma kita........arghhhhhh tak tau nak kata apa dah......klu ros tak dpt minta maaf kat umi.......hnya ni je la n kat cni je la segala2nya terluah....

~~otak tgh bercelaru......semoga semuanya selamat~~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan