Sabtu, 12 Disember 2009

Alhamdulillah...........dah terbina


Akhirnya siap gak blog aku wlupun belum cukup sempurna lagi. Pasni blh la aku meluahkan segala yg terpendam, tersirat, tersembunyi, tersorok, terselindung dan yg ter2 seumpanya lg.. Macam mana aku terpikir nak buat blog??? Ermm mcm ni ceritanya.. Malam tu (tak tau la malam bila coz setiap malam aku dok chat je dgn insan ciptaan Tuhan ni, bkn setiap malam je blh katakan setiap saat chat ngan dia. Tak abes dgn chat dok sambung msg lagi) erm..mlm tu dia lambat balas ym aku..pelik tu..selalu aku tak abes taip dia dah balas dah.. wakaka..yeye je la.. tnya punya tanya dia dok ngular g blog sepupu dia. patutla lmbat sangat balas. dan2 je dia tanya "ros tak nak buat blog ke??? blh jadikan tempat ros meluahkan".. ai meluahkan apa aku pun tak tau. maybe aku ni selalu sangat meluahkan isi perut dan hempedu aku pada beliau.. wakaka patutla dia tanya. tp aku lupa aku jawab pe kat dia. tak ingat dah.. beliau ni la yg aku maksudkan....

Hah ni kacheh aku.. ( kakak ) sama tak muka kami.. mmg la tak sama kan kami ni adik beradik.. wlupun bapa berlainan tpi kami tetap mempunyai ibu yang berbeza.....hehehehe...dia la yg selalu ada dgn aku tak kira la aku tgh sedih, gembira, suka, duka. dia tetap ada dlm apa jua situasi... n dia ni la jugak yg bagi cadangan utk aku buat blog.. dia nampak je ayu.. tpi nak tau...makkkkk aiii TEGAS..n garang la jugak dia ni mengalahkan guru disiplin aku masa zaman aku sekolah menengah dulu.. nasib baik dia takde dekat dgn aku.. klu ada mau tak dirotannya aku..wakakaka.. aku ni nmpak je lembut tpi degil.. hnya dia je tau tahap kedegilan aku.. walaupun tegas loyar buruk dia tetap no.1.. fuyoooooo klu masak raja lawak gerenti mesti jadi ratu lawak ni..

( kacheh jgn marah k )


Ermmm aku ni tak tau lagi pasal selok belok dunia blog ni.. hehe.. so aku g tnya seorang lagi kakak aku.. memula tnya template je.. nak tau dia jawab pe.. bak ic ngan pasword ... wakakaka.. dia nk ic aku la.. dan2 aku pun bagi la dah org nk hulurkan bantuan kan.. makasey kak mawar.. :) ermm semua ni hasil sentuhan tangan dia yg lembut tu la.. bak kata org "air tangan" dia la ni.. tak tau la ada air tangan ke tak.. kena tnya dia la.....


ni la cik mawar a.k.a kak acik ani.. dia la yg banyak membantu.. yg budak kecik tu luqman.. anak dia punya abag.. hehehe.. erm dia ni pun selalu sangat tolong aku.. yg ni pun blh tahan dia punya loyar gak.. nmpak je ayu.. sekali gelak blh bergegar tiang rumah aku.. runtuh je tak..

rasanya aku nk stop cite ni kat sini.. dah larut malam dah.. uwaaaaaa ::ngantuk::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan