Jumaat, 25 Disember 2009

Boring Vs Lolipop


Boring...ayat ni je yg muncul dalam mulut dan hati aku. memang aku boring gila. sejak bangun pagi tadi mood aku terasa hilang. nak buat apa pun tak blh. terasa otot-otot ni sengal je..hurm..
.................................................................
.........................................
.........
mood nak menaip or mengarang cerita pun takde..nak tak nak terpaksa la aku membuat dot..dot..dot..

~keboringan, kebosanan~

Hp aku berdering.......... "cepat siap, nak g kuar..tunggu kat bawah.umi otw ni.." ayat tu la yg aku dgr menghiasai rongga2 telinga..selesai je sagala urusan..aku pun g la Bintang..dan2 aku dapat lolipop..wau best2..senyuman manis aku mengalahkan kemanisan lolipop tu..
haha..suka2...kebetulan time tu aku tgh layan novel gadis lolipop...bertambah semangat aku membacanya...

teringat tentang kisah lolipop n coklat

---------------------------------------------------------------------

coklat : lolipop saya beruntung sebab dpt kwn yg manis spt awak.
wajahmu yg manis, pipimu yg manis, semuanya manis.

Lolipop : ( hanya tersenyum mendengar pujian coklat )

coklat : tp cuma ada yg kurang dgn awk..

Lolipop : apa dia??

coklat : senyuman awak tak semanis org yg tengah menaip cite kita ni kat blog dia..tengok dia tengah senyum manis sangat.. :)

hahaha...perasan je aku ni..tapi betul apa..pape pun keboringan vs lolipop...keboringan buat aku jadi gila..tp lolipop blh buat aku tersenyum... ;))

~hiasai hari2 mu dgn senyuman~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan