Isnin, 21 Disember 2009

DIari SemaLam

Semalam aku g jalan2..dah diajak ikut je la..kang tak ikut kena marah lak..lagipun beliau gak yg menyuruh aku ikut "gi la jln2 takde la terperap kat umah je"..nak taknak aku g la jugak.. motif utama aku nak jalan nak g cari novel.. aku ni terlalu suka baca novel.. lebih berkaitan dgn cinta..wakaka.. bukan apa nk mengisi masa lapang katakan.. n nak cari maklumat yg berguna.. bila kita banyak membaca banyak pengetahuan yg kita akan dapat.. terutama yg kita tak tau.. walaupun hanya baca novel tpi bertambah gak pengetahuan aku ni sikit.. org kata sikit2 lama2 jadi bukit... aku pelik gak dgn pepatah ni.. erm nape kaitkan dgn bukit erk.. nape tak tak sikit2 lama2 jadi banyak...??? hehe pandai2 je aku ni.. dah menda tu wujud sejak aku dah lahir lagi.. takkan nk ubah..ibarat nk mengubah benda yg dah terjadi...

ish ish melalut lagi.. aku pun g la Alamanda.. kecewa sangat la aku.. ingatkan g IOI.. klu dpt g sana sah2 aku dah lepak n menghabiskan masa aku kat sana.. Ku rasa kereta bergerak dgn perlahan.. lambat sangat sampai.. kalau aku jalan guna kaki ntah2 dah sampai ceh perasaan.. aku tak kisah keadaan kat jalan raya pada masa tu coz matlamat aku cuma 1 nak cepat sampai n g cari kedai buku.. dalam masa yg sama hp ku yg cute sentiasa melekat kat tngan aku.. biasala ada beliau kan..wakaka.. mcm bercinta la...

erm aku ingat2 lupa la apa yg aku borakkan dgn beliau.. tpi yg pasti aku sempat memarahi beliau di atas kertelanjuran kata..hahaha.. sape suruh cari pasal.. selalu aku je kena marah.. tpi semalam kan beliau dah kena marah... geram sangat aku.. dah aku kata jangan cakap benda yg aku taknak dengar tpi degil gak.. maybe sikap kami ni 2x5 je.. cuma dia tak mengakuinya.. ye ke.. ntah la.. nanti aku nak tnya kat beliau.. tak pun biar je la dia baca semua ni pastu jawab..

sampai je kat alamanda........ aduhai "kapak" lak full...pening lagi kepala aku...
akhirnya dapat gak tempat..(mcm aku je yg drive) kalau tak n
k je g bumbung park kat sana.. sedar tak sedar aku dah mengajar ayat baru pd beliau.. erm "kapak???" kapak = car park....

Program utama nak tgk wayang.. mak aiiiii ramain
ya makluk pada hari itu.. ai rimas n lemas aku rasa... erm fuh lega...nasib aku baik coz cite AVATAR yg kami nak tgk full house..wakaka..bestnya......suka2.. ni bermaksud aku ada peluang nak g IOI... :D ..sebelum g IOI aku isi perut dgn nasi ayam n waffle.. nak kata sedap tak tau la coz masa tu aku memang lapar gila.. lepas je makan aku blah dari meja.. aku nmpak kedai buku kat depan.. tersenyum2 aku melangkahkan kaki masuk kedai tu.. aku dapat apa yg aku nak.. heheh.. beliau lak masa tu senyap je..tido kot..malas la aku nk kaco..tak pasal2 aku cari pasal lagi..


ni la novel yg aku dapat kat alamanda... best2 suka sangat.. tak sabar nak baca....

selesai je aku membayar harga novel tersebut ku lihat di muka pintu kedai ada adik aku.. aduila.. aku dah agak dah apa ayat yg bakal dia lontarkan.. "asyik beli buku je..buku2" ai budak ni cari pasal lak.. tpi aku tak pedulikan pun.mulut dia mmg tak leh senyap..
dah la pagi2 berperang ngan dia..malas aku...tak pasal2 ada yg makan kasut nanti..aku hanya menghadiahkan dia sebuah jelingan.... tiba2 je hp aku berbunyi..hehe dah agak dah mesti beliau yg send msg..maybe dh bngun tdo agaknya..aku malas nak tnya.. bukan aku tak tau perangai beliau tu..hilang je dia mesti g tdo.. g mna lagi klu tak tdo..

sampai je kat IOI.. aku meluru masuk.. aku nak cepat g kat popular.. wah.......masuk je kat popular tenang je hati aku..macam dunia ni milik aku..hehehe..
klu blh nak je aku tinggal dalam tu..

yahuuuuuuu aku dapat dah novel ym..lama dah aku cari novel tu..akhirnya jumpa gak.tu pun ada satu je.jenuh mata aku pndang kiri kanan atas bawah cari novel ni..
dan aku tertarik dgn novel gadis lolipop..aku beli je la..dah aku suka..amik je la..


Dgn cerianya aku gtau kat beliau yg aku dah jumpa novel ym..hehehe..sementara aku tnggu masa nk masuk kat dlm panggung..aku menghabiskan masa bersembang dgn beliau..byk benda kami bualkan..dari A,B,C dan2 je Z...tpi tetap tak abes..

filem ni la yg aku tgk..byk2 cite yg ni je masih ada kekosongan...Pulau asmara...nak kata best tak best jugak..aku tak tgk pun aku busy bersembang ngan beliau..klu suruh aku ceritakan sure tak blh..yg paling tak suka lakonan watak lina..adoiiiiii dalam hati aku mgutuk je..banyak dah dosa yg aku dapat..tu la malas tgk..lebih baik aku bersembang ngan beliau...hehehehehehe

abes dah...... tu je yg berlaku sepanjang malam tadi....pape pun aku puas berjaya menghabiskan duit simpanan ku....wakakaka...sedar2 je tgl $3.50...
takpe cukup utk beli kitkat :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan